Dag 6-11 ..

ja, de håller ju inte alls de här.. min plan med att skriva varje dag.. haha. De finns ingen ork & tid.. så ja kör ett par dagar nu istället :P...

Dag 6

Min dag ... 
Dagen börja inte alltför bra.. blev väckt av plogbilen runt 04 & kunde minte helt somna om.. så halv 6 knata jag upp & in i duschen.. sen blev de frulle & nät/tv en sväng..
De va kallt som attans, även idag :(...-13 visa mätaren ...Burr!

På jobbet va de som vanligt på en Måndag oerhört mkt å göra! Men de har vart ett bra tempo :). Lagom med folk & ingen stress! Bra planerat Fia! :P

Upptäckte på vägen hem att ja nästan kunde fått soppatorsk.. ops.
...skulle tankat igår, men de blev lite stressigt med alla besök osv....så ja glömde bort de..
Fick fint åka t Jet brevid mig & slänga i ett par liter nu innan ja kom hem! Så nu rullar vi ett tag igen!

Dag 7

Bäste vän..
Den var svår.. tror inte jag har nån direkt bästa vän , jag har många oerhört bra vänner! När man var liten hade man ju sina bästa vänner, men när man växer upp blir de ju på ett helt annat vis..

Dag 8

Ett ögonblick..
Här vet jag inte alls vad ja ska skriva.. så vi skiter i denna :P

Dag 9

Min tro..
Jag är ju döpt & kristen.. men jag tror inte på Gud osv..
Jag tror på mig själv & de känns som jag kommer ganska långt på de :o)!

Dag 10

Det här hade jag på mig idag..
Ja, underkläder såklart.. sen jeansleggings, en grå tröja, en svart kofta.. en mössa, halsduk ,vantar & vinterjacka. Samt varma stövlar.

Dag 11

Mina syskon...
Enkelt.. jag har bara 1 syster.. en stora syster :)
Hon är 4år äldre än mig & bor på hemmaplan med sin familj!



Nu kan jag ta de piano ett par dagar då ;) ...

Dags å slå in julklapp & stryka gardiner! Måste byta i köket!

byyye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0