53!

Dagar kvar till KAP VERDE! :o)

Igår betaldes resan.. så nu är de bara å vänta på att Resväskan skall bäras upp från förrådet & skall packas!
Jag har ju redan skrivit ner vad jag ska ha med mig.. Skräll.
Men de underlättar ju massvis med packningen på så sätt! :)
Ska bara fixa Visumet, Taxfreen, Tåg/Buss biljetter till ARL & Hem, Forex mm mm ... sen e de klirrat & klart!

Lite jobbigt att man åker mitt i vintern & de är ju ganska känt för att vara Kallt  sverige då.. med snö & säkert runt en -15 på mätaren... Å så mitt i natta.
Jag vill INTE ha med en Vinterjacka till Afrika.

Har förövrigt en ganska lugn vecka på jobbet.. skönt de!
Har lagat massa gott :P
Idag korvstroganoff med Ris, Skaldjur & laxpasta med Gorgonzola samt Tortillas - omelette... :).
Chefen är fortsatt borta, men allt flyter på som vanligt.
Jag är ju sjukt van att styra & ställa å göra vad jag vill på resturangen.. så hon får va borta längre om hon känner för de ;P... Jag klarar mig alltid! ... eller så länge vi har extra folk som kan diska osv ;P... haha.

NU är jag hungrig .. har fått mkt knasiga matvanor i de sista?
Köket nästa!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0