Midsommar på ingång..

Idag är de onsdag & på fredag har vi Midsommarafton...

......& varje år ska de helst planeras i minsta detalj .... Allt från folket,platsen, maten, lekarna, klädseln & spriten...... U name it!

....& varje år velar man om vilken fest man skall på ,för man lyckas ju alltid få flera erbjudanden.... & åter igen så står jag & väger mellan 2 håll....
Får se imorn vad ja känner för eller kanske tillåmed på självaste afton att ja gör mitt val då? 

Idag har ja träffat söta Ann på stan & fikat samt vart sällskapsdam på shoppingtur... eftersom ja ligger minus på mitt konto efter en miss på lönen...så fick ja INTE handla!
De är dessa ggr man uppskattar att man ibland är klok nog å lägger undan en slant emellanåt! så ja har råd med alla räkningar & kan leva i sommar ändå... Inte såmkt som tänkt, men lite lagom :)

NU ska ja fortsätta mitt mål & ta mig en promenad!
1 promme / cykeltur/ joggtur eller inlinesåkning (när ja väl har råd å köpa dom) per dag!
Måste aktivera mig så ja inte kommer in i allt för knasiga rutiner!

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0