Inte klokare för den skull..

Hej,

Tänka sig att nu har jag mitt lov :) ...mitt  efterlängtade sommarlov som ja inte haft på flera år!

Å idag har vi skrubbat resturang från topp till tå... så jag är helt slutkörd! kom hem 17.30 , när ja eg slutar 15 på fredagar...
Inget kröka för mig idag inte! Orkar inte.. hade tänkt gå ut & fira ledighet med ett glas eller 2.... men jag laddar för imorn istället med Petter på Månen! Då blir de röj & klackar i tak!

Inget besked om jobbet heller... men de känns som de inte ska vara några problem... Vi alla har fått bra betyg för vad vi gjort denna termin! ;)
Och de vill att alla skall vara kvar, men tyvärr handlar de om pengar .. de har gått back en smula ... så de vet inte om de har råd att ha alla anställda kvar...
Men hursom så kommer det lösa sig tillsist oavsett! Å jag tror på att jag fortsatt har jobb i höst!
Nu ska ja lägga de där åt sidan & så får jag besked i juli/aug!

Rensade ju alla kylar/frysar & dylikt på jobbet... de blev en hel den grejor att dela på i personal... massa bakverk , grönsaker, sallader, mat, godis, glass mm... så nu blidde de fullt här hemma!
Ska ge bort endel bakverk, för ja äter ju inte så mkt sånt... behåller Muffins & skänker resten till familj/vänner:)

Ikväll blir de film. ett glas rött & pestomacka kanske?

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0