Sommarlov i all Ära men...

....jag håller seriöst på att bli stöllig på att folk är upptagna/uppbokade HELA tiden... 

Jag som är rastlös Normalt när ja ändå jobbar i vanliga fall heltid... hade sina föraningar att ja skulle bli rastlös & uttråkad i sommar... men detta är ju helt galet!
Snart klättrar ja på väggarna i min lilla söta 1.a!

Ingen har tid att hänga, fika, se film, sola, hitta på tokigheter osv... för ingen har tid & heller inte pengar! Seriöst!
Jag har hunnit vara hemma i Närke 2veckor... vart i Alanya 1vecka & har nu en Kustvecka framför mig! men de där är bara dryga 4veckor av 9 lediga! 
Är de menat att jag jag ska fördriva övriga veckor på egen hand? De går ju inte!

Jag har en rullande a-kassa så jag kan hitta på saker.. jag har allt ja behöver för fester.. men ja har tydligen väldigt dåligt med folk omkring mig som kan vara med :(... 

Känns en smula deprimerande! :(
Blir nog hem t familjen ett par veckor till för här kan ja inte gå runt & bli stöllig.... :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0