:o)

De var väldigt sicket busväder det blev idag då... men de har sin charm de oxå!

Igår blev det en tur med Linda till ÖoB, Rusta & Willys... Var på jakt efter Fotoalbum.. men Inte fasen hitta ja de nånstans :(!
Så ja får inhandla de på Ullared!! Wiiiie... LÄngtar!!

Kvällen igår tillbringa jag hemma hos Erica med djupa diskutioner, Vin, cider, sprit, katter & smaskiga ostkrokar! Sen vidare till Månen! Tack för en mkt trevlig Kväll!
Vi missa dock Dileva eftersom tiden rann iväg galet fort! Men de gör inge, ja klarar mig lätt utan Mister Dileva ;P...

På hemvägen blev det Pizza & Cola & STORT tack till mystiska Mannen som kallas sig "pappa" som betala våran Mat! Blev ännu en billig Kväll!
Gratis Är Gott!

Så Har ja fått mig en dejt till Winnerbäck :) Erica är ju lika stort fan av han som jag... Måste säga att hon har mkt bra musiksmak..haha.. lyssnar på allt ja ja gillar ...melissa Horn, Carolina Wallin Perez , Kent mm ;)!
Bra tjej :D!

Ikväll blir de Bio... Eclips :)! Äntligen!

Måste tag tag i lite saker nu innan ja ska iväg...

Adios

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, "pappa betalar"...:-)

2010-07-25 @ 13:17:17
URL: http://ericamariecarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0