Närke :)

...Shit vad tiden drar iväg...
Nu har jag redan vart hemma i Närke över 1vecka!
...............Å de har inte vart en lugn stund ;).. men de är härligt!

Jag gillar verkligen att vara hemma på sommaren.. de finns så mkt att göra .. bara just friheten att kunna gå ut & lägga sig i en trädgård!
Jag ska lätt ha hus & egen trädgård den dagen ja ska utvidga min familj ;)... Jag vill ju såklart att mina kommande barn ska ha samma frihet som jag haft som liten... Massa grönområden, ingen direkt trafik, lekparker, sjöar, lite skog ...allt man önskar sig som liten.

Just nu är jag iofs väldigt nöjd & glad över att bo i k-stad! Jag gillar ju statslivet, men de är ju just bara för att jag lever som ja gör.. jag vill ha nära till saker å ting just nu! 

Imorn har mormor tingat barnen.. så jag, syrran med barn, kusin jenny m barn & ev johanna  ska åka å bada å sen ha picknick... Mormor ser verkigen fram emot detta.. så de blir skoj!
Blir en massa generationer :).

Underveckan har de blivit mkt sola & bada.. hälsat på gamla godingar & lite fester!
Ska förska masa mig hem till kstad på onsdag em igen... då e de bara å tvätta, packa om & sen drar jag till Alanya!

NU blir de långpromenix med Hilda :)

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0