Bränna Pengar..

..är något som jag är bra på ;) ... och speciellt på ULLARED!

Imorn bitti tar vi å styr kosan mot göteborg & Ullared.. ev en tur till Varberg/falkenberg oxå... Men allt hänger på vilken sida Vädergudarna står på... :/

Men jag är ganska Lycklig bara att vara medveten om att jag skall spendera de 2 närmsta dagarna på Sveriges Största varuhus!! :o)

InköpsListan är Inte sååå lång.....ÄN.  
Oftast har ja ju planerat inköpen alla fall 5-6veckor innan avresa...
Nu blev de ju lite fort påkommet att åka till Ullared!
Men ett oerhört bra förslag eftersom Solen Sviker!! :(
Jag ska se efter lite presenter, en vinterjacka, underkläder, smink, kläder, sällskapsspel, träningskläder, inredning mm.  

Vi har bokat in oss en natt 10minuter från varuhuset med frulle.. 300kr... känns helt okej. Sen bensin på det!... sen drar de ju iväg på Gekås... det ÄR ju så! 
De blir inte jättebilligt, men Jag klarar mig alltid!

Hade de bara blitt bra väder hade vi valt Tälta & ta en camping längs Havet... Men de känns lite osäkert på Solens sida :(..  Projekt nästa sommar kanske ? 

Fast Nästa sommar vill jag åka till Kroatien!!!
MEN då skall man boka i god tid, för de blev Väldigt dyrt med sen bokning dit... därför hamna vi i Alanya. Men de funkade ju absolut det oxå. 
Men Kroatien har jag ju inte vart i... så de står med på listan! 

Sitter å kikar ena ögat på Allsång på Skansen ;) ... Jonas Gardell är med.. speciell människa vill jag lova! Träffa han på CCC när ja jobbade där för ett par år sen... 

Idag blir de tidigt i sängs... ska upp runt 7 & så ska vi masa oss iväg tidigast möjligt! Gött å komma fram, sen vet man aldrig va som sker efter vägen ;)..

Hörs när jag är tillbax i k.stad!



 

Kommentarer
Postat av: Melanie

Jag är nog den enda som inte varit på Ullared, haha;-) Ha en trevlig shoppintur!

2010-07-28 @ 06:52:14
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0