Bara för att..

..jag totalt är omöjlig när de gäller att packa smart/rätt oavsett vart jag skall...

Dagens projekt är att packa till 7dgr i Alanya...
I Alanya är de ca 35grader varmt i skuggan nu,så ja behöver ju eg inte så mkt kläder! Men jag har ändå lagt fram kläder för en hel armé ... säkert till 30pers! Helt galet! HJÄLP?!

Kom förövrig hem till karlstad igår igen efter dryga 2v hemma i Närke! De va en mkt trevlig & härlig hemmatid :).
Hunnit med en massa grejor! Var tillbax till karlstad igår runt 17.. packa upp, käka soppa till middag (inte så konstigt att de tvärslog med ölen då kanske), sen dusch & svida om till klänning...sen kom damerna.
Vi satt ute i parken å njöt av solen ett tag sen vandrade vi in till min lya :).
Vidare till Koriander med peter Siepens afton! Var helt okej.. min fylla vände ju & ja blev mer eller mindre nykter på plats istället.. konstigt?! Nattamat - kycklingrulle ... sovplats - Carro.



  LÅNAT LISTA LITE GRANNA MED BRIST PÅ ANNAT...

Berätta 4 saker du gjort idag
- sett tv
- packat lite granna
- ätit korv med bröd
- slappat framför datorn..

Berätta 4 saker du har på dig just nu

- bh
- trosor
- leggings
- linne



Skriv ner 4 saker som du hatar
- oärlighet
- konstig mat..
- slask
- kryp/ormar




Skriv ner 4 saker som du älskar
- Vänner
- Familj
- Sommar
- Matlagning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0