Back in K- Town!

Å så var jag hemma efter en mkt härlig & het vecka i Alanya!
Jag kan verkligen inte klaga mer än på att lägenheten var väl inte den bästa :( , men de lär de få höra!!

De blev en hel del vin, öl, sprit, mat, chips, vatten, sola & bada, strosa runt & träffa folk. Lite Shopping & en hög turkar som öppna sitt hjärta ;)
Skulle gärna stannat ett tag till därborta :) .. men man kan väl inte få allt?!

Så mkt chips som jag ätit detta vecka har jag nog aldrig gjort, men de va galet varmt!
Mellan 45-50grader i skuggan såg vi på mätaren ......så man ville ha SALT & VATTEN! Blev väl 4-5L vatten om dagen så... gick upp ett par kilo i Vätska kan jag lova... Svullen av hettan & Fylld med Vätska... Man måste ju sett helt galen ut...haha! 
De e tur de rättar till sig när man kommer hem igen ;)...

 
Alanyas godaste Strawberry Dacory hitta vi här på Crazy Horse :o)! Galet goda & dubbelt så stora som hemma i svealand!

Men de där med strandliv är ju ganska magiskt ;) ... 



Nästa vecka blir de en tur till kusten.. strömstad kanske? Ullared? gbg? Vi får se vart de är bäst väder :)! Ska bli härligt & mysigt att ta en biltur i detta land! De gör man ju inte så ofta!
Ska försöka hålla kvar brännan, som redan börjar blekna av & flagna :( ... (men de e ju så)

Ikväll blir de uteservering & förhoppningsvis imorn oxå! för då är de Rix fm! 

Dags att svida om till min galet söta nya inköpta klänning :)

Trevlig Kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0