ÄNTLIGEN!

Jaaaa,  Nu har ja provat kläder om & om igen & mixat, matchat & försökt tänka smart ...så nu har ja kanske kläder för en halv armé... MEN de är bättre än en hel ;P..

Eftersom jag känner mig själv ganska väl kommer jag ju hinna plocka upp & packa om säkert 5ggr innan måndag fm..haha... men jag TROR jag är ganska nöjd med mitt urval :O)!!
Nu har jag bara kvar sånt där som jag inte kan packa ner försen söndag/måndag! GÖTT!

Jag gillar verkligen inte att Packa.. framför allt inte SMART ;P...
Helst tar jag med mig hela garderoben & lite till...så jag VET att inget e glömt! Men då blir de säkerligen 5-6resväskor till & då överbelastar jag med råge denna 20kg gräns..... HAHAHA!

Måste berömma mig själv för att jag är så fruktansvärt duktig på att BLOGGA igen! Men de går ju i perioder som allt annat här i livet!
Dessutom tycker jag att de är skönt att skriva av sig lite emellanåt.... Jag bloggar ju först & främst för min egna skull... för att få ut alla konstiga tankar & idér som ibland ploppar upp :P..... Sen är de va bara trevligt om nån vill dela de med mig :)

Trevlig Helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0