Vintern är ok, så länge de är Sol !!

Inte blev de nån hemmakväll i lördags inte.. de kan vända fort, vilket de gjorde!
Bestämde mig runt 22 på kvällen att jag skulle promt ut.. så kl 23 va ja på förfest på Haga!
De va jag & grabbarna :). Trevligt.. blev sen månen & där va ju en massa bekanta :).

Var dock relativt nykter eftersom ja konstatera ganska fort att de bara är dumt att dricka ikapp...hehe.. så efter 4 cider va ja ändå ganska nöjd & fick se Månen från ett ganska nytt perspektiv ;).
Man ser ju verkligen en massa knasigt när folket runt en är lagom bra i farten.. hehe.
De va kul, men ja hade nog haft roligare med lite mera alkohol... men men.

Storstädade & tvätta förövrigt under helgen! De behövdes vill jag lova!
På söndagen tog jag mej en lång & härlig promme i solskenet tillsammans med Lasse <3!
Han är min "skingra tankar" kompis ;)..
Känner att de är mkt som snurrar i huvet nu... de blir ju lätt lite av en svacka på vinterhalvåret sådär...
De brukar ju bli så... kallt, mörkt & en smula ensamt :/... Då smyger sig konstiga tankar på...! Å vem räddar dagen då bäst - jo. Winnerbäck såklart <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0