svårt val.

Hej,

Lördag idag...och håll i hatten.. men jag är ensam hemma & gör inte ett skit. ....än.

Känns ganska tråkigt, för jag är en smula utsugen.
Men man kan inte alltid få sin vilja igenom.. dessutom är ja måttligt fattig.. så de är nog bra att vara hemma! Men man vet ju aldrig..

Planen från start var att åka till Söta Nettan.. men de sket sig ihop med ekonomin :(. Saknar Nettan! Vi ses för sällan!

Sitter lite i valet å kvalet med lite av varje känner jag.. Å jag lyssnar i stort sett Alltid på Lasse när ja filosoferar.. Han är ju Underbar!
Man kan skingra så mkt tankar ihop med han :)!
Jag tror jag har bestämt mig ang ett av alla funderingar alla fall ;) ... men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0