Seriöst!..

Att vakna på morgonen & kika på mätaren .. se att de är -22 grader... då vill man inte gå utanför dörren!

Sån här Kyla är man inte helt van vid i denna del av landet.. Man har ju ändå Varma kläder på sig, men visst fasen fryser man halvt ihjäl ändå?! *burr*

De roligaste va nog att när ja skulle bege mig till bilen igen & åka hem efter jobb & mätaren visade "endast" -13 & man tyckte de va ganska skönt.. Då har man helt plötsligt blitt KNÄPP i huvet! hehe.. eller ngt.

Jag är mycket glad & tacksam över att jag har en motorvärmare & kupévärmare så ja slipper skrapa rutor & trassla med bilen på morgonen!
Men den e ju alltid nerkyld & igenfrusen när ja ska hemåt igen... men då e de lite mera tid å spela på ;)..

jag vill vara i Afrika NU!

Ogilla Vinter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0