Faaanskap säger vi..

:(

Nu är ja less, jag missar mammas årliga julbord med släkten ,bara för CP SJ/swebuss kör usla turer i jul!
De jobbigaste biten är väl att mamma planerat så hela familjen kan ses i jul & ha mys..just då den dagen ja måste till ARL.
Så ja får inte vara med :(. Så de gör ont å göra mamsen besviken..
Halva min familj jobbar ju inom den underbara omsorgen & ledigt på jul existerar ju knappt.
Får hoppas de blir nån tid att umgås alla fall..
Jag träffar de alldeles för sällan... så en sån här sak gör ont i hjärtat & magen :(!

Hade jag vetat detta, hade ja inte valt att resa till afrika den dagen! Aldrig.
Tradition ÄR tradition! *snyft*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0