Å så fortsätter vi lite mera...

Dag 12

I min handväska...
Ja.. där hittar man lite av varje.. typ nycklar, plånbok, lypsyl, kam, läppglans, penna, tändare, hårsnoddar, alvedon, tuggummi, trosskydd mm mm..


Dag 13

Den här veckan..
Kort & gott... tuff!


Dag 14

Vad hade jag på mig idag....
strumpbyxor, jeansleggings, rosa tunika, svart kofta, underkäder .... ytterkäder.


Dag 15

Mina drömmar..
Hmmm... svårt.
Jag har ju hunnit med endel utav mina drömmar nu... men ja skulle väl vilja se lite mera av världen.. tids nog skaffa familj & hus & allt de där..
Jag är ganska nöjd med hur mitt liv ser ut just nu.. men de kan alltid bli bättre samt sämre.. ;)


Dag 16

Min första kyss..
Ja.. de är ju sånt där som ja inte helt minns..haha.. Ja, jag vet!


Dag 17

Mitt Favvominne..
OJ.. har många bra & fina minnen.. kan Inte välja 1 ... :/


Dag 18

Min favvofödelsedag...
Återigen är de en variant på en "kuggis" ... Inga kommentarer!


Dag 19

Detta ångrar jag..
Jag tror inte ja ångrar speciellt mkt.. man måste ju testa lite av varje.. å ibland trampar man fel, andra ggr rätt.. Livet ska vara så!


Nu får de räcka för iafton!!!

Har en lugn fredag.. trött som skruttan & svag huvudvärk... Sovit bort de mesta :).. men ja tror ja behöver mera sömn!
Ska bli så skönt med SOVMORGON imorn!

Imorn blir de gallej & utgång! :)

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0