Vattenfall

Jag kan tycka att de är ganska mysigt med Regn... Men till en viss gräns.... 
Idag anlände jag hem till värmland igen efter en veckans semester i Närke :)

... Å ja trodde seriöst att jag körde rakt in i ett Vattenfall!
De blev sjö på motorvägen , fet dimma & de slog på rutan så jag inte såg ett dret! De kändes som bilen flöt på vägen... Taskigt med kontroll! De va faen läskigt!
Men hem kom jag fast med lite längre tid i bilen än vanligt... 

Hade ju sällskap av P3! Så kan inte klaga ;P...
De har ju en sån där Bra mix med gammalt/nytt .. intervjuver /prat ... osv. 
De körde Grega Live :)... Oerhört Bra! 
Längtar till han kör på bmb 20aug!! De blir grejjor de :P!

Snart ska ja på fika hos Söta Sabina! samt planera lite roligheter :)!
Imorn ska ja förhoppningvis klippa mig hos söta erica :)... Välbehövligt!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0