Vad var de som gick fel egentligen?

Hej Hopp,

Vad hände med min dunder motivation?
Jag som skulle ut & gå varje dag bara för att komma igång!
Ja var ut 4 av 7 dgr... Det kallas FUSK de!

Men jag är helt galet orkeslös ..  antagligen pga av fredagens utgång som gjorde hela min helg ganska krossad... De är ingen bra idé att gå ut en fredag när man jobbat 7timmar & haft Kaos mer eller mindre hela dagen..

Jag va ju lagom kaxig på lördagen, vakna & mådde bra & övervägde en ev utgång på månen på kvällen. Eller en Öl med Söta Ann som jag ej sett på Evigheter!

Men ja fick en fin ovälkommen baksmälla på besök nångång efter 18 på lördagskvällen... Hallå lixom!
Fick galen skum huvudvärk & sånna där bakis svettningar... ena stunden kallt - nästa varmt. Mindre kul.
Så ja sov redan vid halv 11 på lördagen.

Tog en fin sovmorgon idag till 11....så ja har ju sovit ut med råga... & troligen alldeles för mkt sömn. För jag är lika trött & seg i huvet idag :(!
Har tvättat å städat lite...lagat käk. Vart på väg 2ggr på promme.. men rumpan sitter visst fast i soffan :/.

Just nu känns allt ganska tomt & trist.. Det kanske därför ja tappa min motivation... Hösten är på väg & då blir allt oftast tråkigt.. Ett tag alla fall. Sen vänjer man sig även med den.

Jag saknar sommarvärmen  .. Jag saknar att Sola... Jag saknar att sitta ute å äta massa glass .. Jag saknar de långa kvällspromenaderna i kvällsvärmen..

Jag saknar att kunna vara ute & ta fina sommar foton!
Att fotografera är väldigt kul, ja bara önskar att ja hade haft en 100ggr bättre kamera. Men min funkar :)

De här är ett av mina favvo foton från i somras :).
Enkel, men fin. Skulle kunna tänka mig som tavla - kanske i svart/vitt. :) Jag vet inte, gillar båda 2.
Den svart/vita känns med Kraftfull iofs.






Ses & hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0