TV.TV.TV

Jag herregud...
Suttit & halvkollat på Fångarna på Fortet .. med fröken Sjödin & "skynda skynda" Gunde...
å Fader furah - numera utbytt... å ska föreställa nån jäkla son eller vet i fasen... Han är bara allmänt jobbig & dvärgarna som sticker upp i rutan med varje ny nyckel då... ja blir stöllig! vad är de för fel på dom? DamP?

HUr som helst tänkte ja bara förmedla att ja FATTAR inte att de skulle göra en ny säsong för det är ju helt Värdelöst!
För 13år sen va de helt okej... Idag känns de som ett misslyckats försök till Bra Tv.

Fångarna på fortet  Bättre lycka nästa gång?



Längtar till alla Roliga serier börjar ..a la:
* Hemmafruar
* Greys
* Lite Sällskap - vilket är ett måste att se & alla vi vet varför ;)
* Svenska Biggest Loser
* Bonde söker fru
* Idol ...

Säkert något mer som ja missat å skriva :)

ja.. Jag klarar nog av denna höst oxå ;P...



Idag konstatera jag att ..  

Om typ 3,5 månad har jag jullov i cirka 3 veckor :) Gött JObb, Gött Mos!
... Tiden går galet fort på bygget!
Känns helt okej att vara tillbax å jobba faktsikt! Jag gillert :).
Ledighet i all ära, men laga mat är ju min passion & ja får betalt för de.. ! Då kan man jobba utan större problem ;)..
Men ja ser likaväl för de fram emot Jullovet ...HAHa!!

..sen har jag även konstaterat att ...

De inte är någon höjdare att bo på plan 5 i ett höghus när de är galen storm därute...
Jag känner mig lycklig om jag kan sova inatt .. lite grann alla fall.

Nu blir de mera film!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0