Träningsvärk!

Ja, se hur kvällen kan ändra sig på ett kick :).

Gårdagen blev helt plötsligt är oerhört Bra kväll som började på Score, med ÖL & Bowling! Med Sabina, Ida & Andreas :)!
Jag gjorde en Usel insats i bowlingen , men kul hade vi & det är ju de som räknas!
Dagens träningsvärk är Inte att leka med dock.. 

  Trots att jag valde 8-10kg Klot så är armen i "död" läge idag.. Snacka om Otränad! :(



Kvällen fortsatte till Pitchers uteservering - mera Öl & skitsnack :P.

Å sen fortsatte den till Ankan , där jag mötte upp söta Anna & Malin! Där var de Röjj ;).
Helt galet länge sen jag var på Ankan! De va ju standar stället förut! :P
Träffa en hel del bekanta så de va nice :).

Imorse vakna jag kl 8.15... Hur pigg som helst! Mindre kul.. Nu laddar vi om för lite mera fest!

Den Vita helgen omvandlades till 2 dagars...  Galet dålig karaktär va?!

Imorn lär de bli film maraton & slappa deluxe .. På måndag kommer studenterna! Och så ska ja börja min Träning på Friskis! YEEEJ!

ha de :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0