Så skönt som det är med Helg just nu, de finns inte!

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skylla på..

Men efter ha vart ledig i 9,5 vecka SÅ är man inte längre så kaxig efter ha påbörjat sin heltid igen!
Första veckan är avklarad! YEEJ! 3,5 månad 2 go (lovet)... hehe

Å Jag har Ont lite högt & lågt... :(   ......Fötterna & min stackars rygg... Helt Galet!

Kanske ska fundera på att verkligen ta tag i träningen SAMT köpa nya Kockskor?
Bägge delar kostar väldigt mkt mer än vad jag känner för att betala!

Men jag överväger ett träningkort på 1500spänn för att faktiskt må Bra! OCH tappa de extra som tillkommit under sommaren... Saknar att Träna vill jag lova!

Så hårdträning Nästa! 3x kondis/gym & 1xpass MINST! Å ev. lite Zumba :)

Behöver inte laga nån Mat i helgen alla fall :) .. Fick rester från jobbet!
Smaskig Köttgryta med Ris samt Pasta sallad med salami/fetaost. Vitlök & pepparrotsdressing :).
Gött.

Å nu efter jag slappat en sväng & är relativt Pigg..... 
Så vill ingen leka ...:(

Utav alla kottar i denna stad jag känner , så är de som vanligt  - Alla är helt galet upptagna eller inte hemma :(. *Suck*

Ser ut å bli en jäkla spännande helg :( ...       Å jag är galet uttråkad redan nu!

Life Suck´s Sometimes :( :( :( ...

Så har nån i närheten Tråkigt .. Lek med mej :0)?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0