Fy Faen säger jag bara!

För 1 vecka sedan började ja jobba igen... förra veckan va lugn & man hade tid å fixa & dona & allt...
Denna vecka är helt sjuk!

Inskolning pågår & ca 12-13.000 elever utforskar skolan & maten!
Så vi har fått DUNDER Kaos på både Selma & 11an dessa 2 första dagarna! Å vi saknar såklart personal! Vilket innebär att vi som finns får jobba ihjäl oss & övertid! Å inte heller hinna med nån riktig lunch!

Å de verkar bara bli Ännu mera KAOS för varje dag som går!

Idag hade vi Rekord kassa sen start på 11an!
150 lunch gäster! + massa fika & annat!
På 2 pers (mig & chefen)!

Så Idag har ja lagat all varm mat & lite av den kalla buffén... hållt efter & fyllt på, fått laga mera mat pga de tog slut...stått endel i kassan SAMT tagit i stort sett All Disk.

De där håller inte.......... 10min Lunch per dag typ!
Jag har säkert sprungit av mig 5kg idag! Så ingen träning - MÅSTE Vila!

Får nog totalt tänka om träningen & börja nästa vecka när de förhoppningsvis e lite mera "normala" förhållanden!

Men jag tycker att vi alla är jävligt duktiga som orkar med denna Kaos! 
Samt för att vi håller efter & ser till att alla är Nöjda & glada!
De finns hela tiden mat att äta & gästerna är oerhört nöjda & glada & tycker att maten är gudomligt god!
Tackar för den! :)

Nu blir de lite slöa, mat & film!

pöss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0