Första Dagen på Piggare Liv ... :)

Hej,

Nu är de dags återigen att ta tag i tränigen, sluta småäta massa trams, bara godis på helger alt. 1dag/veckan, mkt frukt & mkt vatten... mm

Efter denna lediga sommar har mina kläder "krympt".. konstigt de där... haha.
Så nu tänkte ja sätta målet att få dom att passa igen!

Idag började jag med en powerwalk/joggtur... och ja blev nästan rädd för mig själv för jag orka typ Nada! Min kondis har slutat existera & jag måste hitta den igen...
De är ju löjligt att bli helt slutkörd efter en 45min tur lixom...  Galenskap!

Sen har ja fixat nödvändigheter i lägenheten, tvättat endel, städat lite, lagat mat, diskat mm.

Går & väntar på besked OM ja skall börja jobba denna vecka eller nästa... 23aug är ju sagt, men eftersom ena kollegan brutit handleden så kan de bli vissa förändringar.
MEN då måste chefen ringa mig & berätta de... Han kan ju inte ta förgivet att ja går in & jobbar utan att få ngt besked...

Så jag hoppas att han hör av sig idag OM ja ska jobba imorn... för både min & Carros skull!
Å de va inte menat att sätta dej under stress vännen, de vet du. Men ja hade aldrig hunnit upp till jobbet innan alla var borta igen... med tanke på tvätten (10-14) & nada bensin i bil.
Ska försöka åka å tanka imorn så ja kan ta mig nånstans alla fall...  

Nu ska ja nog träna lite mera... lika bra när man kan :o)


Kommentarer
Postat av: Ajlin

Vill bara ge dig ett litet heads up! Många gör misstaget att trycka i sig frukt i tid och otid för att det är nyttigt. Och frukt ÄR bra, men det innehåller ju också kalorier, andra sorter mer än andra. Det är input och output det handlar om. Man måste stoppa i sig MINDRE kalorier än man gör av med för att gå ner i vikt, och kroppen bryr sig inte om fall kalorierna kommer från godis eller frukt. Fast allt det här vet du säkert redan.

2010-08-18 @ 16:57:34
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0