Fasen Vad jag är Duktig! :)

..Ja, jag måste berömma mig själv!!!  :)

Just för att ha tagit mig an träningen & verkligen rört på mig idag! Ja är envis som faen & när ja bestämt mig för något så skall de ske!

Nu är de andra powerwalken idag...å denna var på 1,5timma! Tack A_L för sällskap! + lite joggning!

Jag känner på en gång att jag mår SÅ mkt bättre bara utav att ha rört mig i 2,5timma idag! Å jag har ätit Bra - frukt, ägg, hårt bröd & kyckling! Druckit massa vatten! GÖTT!

Inatt kommer jag lätt sova som en stock :)!

Jag fick Medborgarskolans tidning idag med deras Kurser.
jag vill gå på ZUMBA!
Nån som vill bli med?

De verkar svinkul & är hur bra träning som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0