Den oändliga historien :)

Hallåj!

Jag fick ju lite oväntat hoppa in & jobba torsdag & fredag på Selma.. Dock inga heldagar men endel pyssel!
Torsdagen va lugn , lite varuplock & en å annan lunch gäst..
Fredagen var däremot KAOS!

Jag skulle fixa & förbereda nere på 11an eftersom vi öppnar på Måndag! Men kors i taket!!
Först när ja kommer in är de Översvämning pga is Maskinen! Blött överallt!
Sen visade de sig att bägge frysarna var Ur Funktion... jippie yeay! Så 100 olika samtal senare kommer Vaktmästarn & ska hjälpa till, men INGEN hittar något fel.
Kylarna funka inte heller som de skulle alla .. så ja blev en smula stöllig!
3 fulla vagnar med varor anlände.. som jag ensam skulle ta vara på... Men inte så lätt UTAN Frys! Som tur hade vi en tom GlassBox som ja fick använda till frysvarorna! 
De ska bli spännande & se om vi får upp grejorna när vi väl ska ha dom ;) ... Väl Packat vill jag lova!
Men ett tillfälligt alternativ till frys! 

Jag hann fixa lite till lunchen på måndag .. typ klyfta potatis & morötter.. Marinera köttet, koka pasta osv.

Sen fyllde ja upp godis i skålar & hyllan ... & dricka i kylen.

Skulle väl ha fixat med alla bakverk & sånt oxå.. men tiden räckte inte till eftersom jag va tvungen att va på selma under lunchen en sväng.

KOm hem vid tre snåret - helt galet trött! Försökte sova , men blev störd hela tiden. Så ingen rast - ingen ro. Hoppa i duschen & rota genom garderoben! Klädde mig för fest med Grega!
Å ja han var lika bra & charmig denna gång :)!
Missade dock dundertåget med winnerbäck mfl... men ja tyckte de var lite dyrt & så lita ja inte helt på vädret. Nu i efterhand ångrar jag mig att ja inte var där. :(

Hade förövrigt en mkt trevlig kväll tillsammans med söta A-L :)! Sen träffa ja massa annat folk på plats! :)

Nu blir de Den oändliga historien :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0