De börjar dra ihop sig...

... sommaren börjar nå sitt slut & Snart drar jobbet igång..

Men jag är ledig alla fall 1vecka till som de ser ut just nu... 23 aug skall ja befinna mig på jobbet igen!
Blandade känslor efter en lång ledighet att börja jobba igen.

Men de blir skönt att komma in i lite rutiner!
Börja Träna. :)
Slippa handla massa Mat hem.
Använda sina kockkunskaper.
Hänga med personalen.
Fördriva lite tid.
Få lite mera Klirr i kassan.
Slippa klättra på Väggarna. ;)

De blir bra & spännade med en ny termin med nya utmaningar!

I veckan har ja haft besök av syrran m familj. Hängde i Mariebergsskogen. Fick återigen upp min steriohylla! :) TACK Danne!

Vart på Sommarplaya avslutning med söta Tjejor :).

Vimsat runt på stan...

Storstädat!

Klippt mig.

Hängt med Folk.

Helgen är lite klyven än så länge...
Jag är bortbjuden på kräftskiva hos Erica :) ...
Å så fyller Linda år!
Å så e de lite annat på tapeten...  vi får se va de blir!
Jag har i alla fall hittat den perfekta presenten till Linda :)! De du Vännen ;P... Nyfiken i en strut kan ja tro... OCH jag vet att du inte vill ha något... MEN man fyller bara år 1gång om året! That´s Life :o)!

Skulle masat mig ut på promenad.. men känner mig helt knäckt efter gårdagens samt dagens bravader...

Smiter in i frysen å tar en glass istället ;)..

Hejsvejs :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0