1 augusti minsann..

Vad hände med denna sommar egentligen?
Idag är de redan 1augusti.. å ja har vart ledig i dryga 6v... herregud säger jag bara!

Sumering:
Sommaren har väl iofs vart bra & jag har hunnit med en hel del.. men det är även mycket som ja velat & ej haft tid & pengar till :( ... men man kan ju inte få allt här i världen! De är ju så!

Helgen har ja tillbringat delvis hemma i soffan med Avatar, rödvin & Maltesers ... Sen även på Månen med goda & glada vänner :)! Trevligt!
Denna dag har dock vart galet seg! Trött som attans :(. Men men.. De är en smäll man får ta... jag kan ju bara tänka mig vilken form fröken caroline är i.. som har kört 4dagars denna vecka! ;)

Imorn bär de av till Närke igen, en drös med gallej på veckas meny... Gött & komma hem en tur igen & hänga med familjen :)!

Nu blir de lite mera film, sen borde jag sova! Kan bli svårt eftersom ja sovit tillåfrån hela dagen.... :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0