Vilken dag :0)

Hej Hopp...

Ja Carro, jag tänker defintivt blogga om detta :).

Min dag har vart bra... 
Jag har tvättat, bakat frallor & städat.
Sen kom Carro förbi efter jobbet en tur & sa Hej *å de var INTE igår hon å jag sågs*...  Efter nån timme drog hon hem igen.. 
Jag fortsatte med tvätten & matlagning samt packa frallor...

MEN så blev ja uttråkad & kände att ja behövde komma ut & få lite luft... Så jag slängde mej på hojjen & cykla bort till Carro & Stefan för å kika på deras "nya" katter...
Det var ju verkligen "stor&liten"... den stora katten ,Smirnoff, trodde man nästan var ett lodjur asså... en halvmeter lång & jätte stort huvud... men mycket fin. Den Lilla Kissen som jag döpt till Sangria :) , var pytteliten å bara 9månader..men söt & lekfull! 

Sen börja vi helt plötsligt diskutera tv-spel av nån anledning... & jag upptäckte då att Stefan hade ALLA gamla spel man kan tänka sig WOW :).
Så de var ju bara å sätta sig till ro med en öl på bordet & börja med det efterlängtade Bubble Bobble som ja velat spelat igen nu efter ca 15år  *haha* ...
De e ju dom där små drakarna som skjuter bubblor... mkt kul :o)! Men OJ vilken stress musik..haha... 
Envis som jag är spelade jag mig igenom alla 99 banor utan fusk... men sen gav jag upp efter ha spelat "big bossen" ca 15 ggr... 

Bubble Bobble BOXAD MYCKET FINT SKICK!!! Nintendo 8-Bit NES


Gårdagen var mysig...
Linda, Andreas & jag grillade korv med bröd & fixa några pommes...satt ute å käka ..drack lite öl... gick till cafè August.... MEN missa hela grejen...*haha*.. så kan de gå... men de va ju folk kvar så vi satt oss ner med lite bekanta & tog en öl till ...Blev kvar till lite efter 22 tror jag hon var... 
Sen på vägen hem fick vi äran å kika in t E som bor i en båt!
De var en upplevelse å se... mycket charmigt, men jag skulle nog ha svårt å bo så själv...

Imorn ska ja spenadera dagen med Nettan som är hemma över helgen... det blir stan, lunch ute i sooolen :) & sen lite fest på kvällen..

Vad trevligt de är när man har mycket att göra :). För de är ju lagom trist & bara gå hemma dag in & ut.. speciellt nu när jag åter igen är ledig en längre period...
Men jag har lite planerat i maj så de blir nice!! 

Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: carrie

å jag somna haha. ja sa ju att ja kunde somna åtta å sova te dagen efter :P.. sorry för att ja va lite osocial. dags för rosenrot nu tror ja bestämt

2009-05-02 @ 08:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0