torsdag morgon

Godmorgon,

Ja, igår satt jag & berätta för Linda att ja fattar inte vad de är för fel.. för ja kan sova hur länge som helst på morgonen...å även om ja sätter klockan på typ 9 så somnar jag om..................TVI fick jag för det!?
Imorse vakna ja halv 7 å var pigg som en lärka! Det var bara att knata upp å göra frukost å kika på nyhetsmorgon...
Så nu sitter jag här & har avverkat alla dagens planer...REDAN!?

Resten av dagen... ja... ska väl slänga in en maskin sen...  å så ska jag på Arbetsintervjuv! Nu rör det på sig utan att jag ens sökt jobb... hehe... *det kallas kontakter*
Nu har jag ju jobb hela sommaren, men de vore ju fint & få något till hösten!

Jag har snart läst ut Män som hatar Kvinnor... å nu måste jag bara hitta nån som vill gå å se filmen med mej!! jag har kvar drygt 100 sidor så..de plöjer jag säkert idag ;)....

å så funkar inte hemtelen igen... antingen e de knas på comhem...annars har nån inte lagt på luren å då blockeras jag.... vad fasen!
jag som ska ringa comhem å kolla lite dret... 

vart tog solen vägen förresten??? :(

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Jag har ComHem. Fast det är min bärbara dator det är fel på, inte internetuppkopplingen som sådan. Jag sitter vid Rikars dator nu och har funkar allt alldeles utmärkt.

Hur är läget med dig, mår du bra och så?

2009-05-07 @ 14:06:35
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0