tidsfördriv

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

ansikte, hår


2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

Här kanske :)...eller i ett varmt land där de inte blir snö & slask


3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Resa massa mera


4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

Inga direkta favoriter

5. Prenumererar du på någon tidning?

Hennes & Iform


6. Vad fick dig att börja blogga?

Ärligt talat vet jag inte riktigt...

7. Har du några stora planer detta nya år?
nope


8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

Bakar själv OM ja ska ha


9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

Jag skulle skänka till alla OM jag hade haft den ekonomin


10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

kaniner, hund, fiskar, katt - idag Inget djur


11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

70talet hade vart skoj å va med på en stund..


12. Vad är det mest onödiga du har köpt?

Många klädesplagg som används nån gång.. mm


13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Matte


14. Har du några inplanerade resor det här året?
eh... ja, en ev weekend ....en oslo tur... sen förhoppningsvis en resa i vinter


15. Berätta 3 saker som dina bevakare/vänner antagligen inte visste om dig?

Jag tror de flesta känner mig så väl att jag berättat mer eller mindre allt....för jag vet inte!


16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

nej


17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

Nej


18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?

länge...


19. Svär du ofta?

Ibland mer än jag ska, men ändå ganska normalt..


20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?

på stranden, på gräsmattan en solig dag, i goda vänners lag vartsom mm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0