Tacka gud för Ullared ;P

... hehe..javisst... då har ja ännu vart där en gång & det är alltid lika kul!!!
Denna gång i sällskap med 2 goda vänner... vi åkte strax efter 5 på tisdagmorgonen... stanna å käka frukost på vägen... var framme vid 9.30...

Å när man väl är framme å hämtar kundvagnen & går mot ingången...då känns de som om "när man var barn dagen innan julafton"..haha...  ett lyckorus typ!
De var inte alls mycke folk eftersom ingen hade fått lön... å de var så skönt! Man kunde gå hur man ville utan & "krocka & köa"...

Jag handlade en hel del.. mycket kläder :)...  köpte bla. 3 klänningar, 2 långa linnen, väska, underkläder, bikini, kofta, jacka, fleecetröja, leggings, locktång, presenter, fotoalbum, bok, block mm. mm...

De blev en låång dag... var inte hemma försen kl 00.15 i a.sund igen...  då hade man ont högt å lågt ...å stöp i säng å sov inom 3minuter...hehe...

Ikväll e de Bonde söker fru såg jag...  hur många säsonger ska de ha egentligen??
Kan de inte byta grej ...typ  " stadsbo söker partner? "   ... de kanske hade vart något för mig de ;)  *asg*
Nädå.. jag e ganska nöjd med de liv jag lever idag & träffar man nån så gör man :)...  ta de hela som de kommer lixom..

Nu ska ja fixa lite mat...

byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0