Spikmattan

...har anlänt! :)

Å jag har testat den.. första tanken var " Fasen vad detta kommer göra ont"...
Sen la jag mig fint & det gjorde ont.. men efter ca 3minuter var de riktigt skönt!
Så jag låg tillsist där i avslappning deluxe i ca 40minuter!

Svensk Spikmatta Classic
Jag tror faktiskt att detta kan hjälpa mig med min stackars rygg å dessa låsningar/falsk ichias å vad allt nu heter... 
jag ska ligga på denna minst varannan dag i dryga 30minuter å se hur de känns... Jag vet ju ganska många som har köpt en matta & den har hjälpt dom....SÅ varför skulle JAG vara ett undantag?! ;)

En spikmatta / akupressurmatta kan hjälpa mot; ryggskott, diskbråck, ischias, stelhet, stress, kronisk värk, whiplash, huvudvärk, "frozen shoulder", sömnproblem, fibromyalgi m.m

WISH ME LUCK :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0