Simma :)

Nu har ja precis kommit hem från en sväng i badhuset :)...
Idag blev det 60 längder dvs 1500m ... de är fruktansvärt rogivande & simma alltså..
Idag simmade jag ensam efter min kompanjon fick förhinder :/... MEN då hade ja ju inga pauser...så jag simma mina 60längder på ca 1timma :).

Nu håller jag på att lagar mat... idag blir de sprödbakad sej med potatis & bea.sås :).
Är just nu sjukt hungrig... av nån anledning blir man ju det när man simmar :)..  kommer ihåg sen man var liten & åkte till standen med familjen...
Mamma hade alltid packat en stor kylväska med godsaker... haha.. å det var alltid lika gott :)!

Om en stund kommer Linda, får se vad vi ska hitta på... kan bli en film eller så :). Sen ikväll är de ju mina Hemmafruar som man INTE kan missa... haha!
Imorn blir de promme eller cykeltur!
Sen simmas de igen på torsdag fm... Innan tvättdag ... å så får vi inte glömma bion kl 18!!

Nu äter vi :P...

Kommentarer
Postat av: carrie

grodan boll här vill också med å simma, när ska ni dit nästa gång?? kramis

2009-05-13 @ 06:34:54
Postat av: carrie

ja jobbar ju mellan 07-14 imorn :(

2009-05-13 @ 10:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0