nedräkning..

....till sommar vikariatet som börjar om dryga 2 veckor... sen vet ju alla fall jag vad jag ska göra i sommar ...*haha*

Så nu gäller det å passa på att göra så mycket man bara kan , så länge det är bra väder då.. annars är de inte så kul :/... Idag skulle de bli fint, men det ser ut & vara regn på beställning när jag kikar ut genom mina extremt rena fönster :0)!

Jag som hade tänk gå & lägga mig på holmen & sola & få tillbax min färg .. jag blev ju riktigt brun förra helgen när jag var hemma & sola i päronens trädgård...
Sen for jag tillbax hem hit & så blev de massa jobb emellan & brännan försvann :(... Konstigt att de ska gå så FORT å tappa de lilla :(..

Jag har ju en så fin & ny bikini som ja vill testa, den är mörkbrun med rosa stora blommor på !! Beställd på Laredoute.se.
... skulle ju iofs kunna ha den i badhuset oxå, men de är en "sola bikini" ...sen har ja 2 "simma bikinis"  + en hel drös med andra som ligger å skräpar  *skrattar*
HUR kommer de sig att man i regel köper ny bikini varje år?? 
Inte konstigt man har 10-tal i garderoben...

Igår var jag & anso på en låång promenad... de var skönt ... de var ett tag sen ja va på en sån där riktigt lång tur...  idag blir de ännu en sån... *hoppas de inte blir regn just då alla fall*
I em blir de simma av med linda :)... de är nästan typ 2veckor sen sen sist... men de har inte funnits tid! :(
Ska försöka simma 60 längder  dvs 1,5km... de är ganska lagom det :)...

Nu ska ja fixa lite :)..

hejsvejs









Kommentarer
Postat av: melanie

just nu går jag mest runt lambergstjärn, och hemifrån mig och 2 varv runt hela lambergstjärn (alltså över bron längst mot hamnen) så är det 5 km fram och tillbaka. Det är mätt med gpsklocka;)det är där vi springer mest också, det är därför jag vet och kan hålla koll. Blir lättare om man gör det:)

2009-05-26 @ 15:53:15
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: melanie

det är dom också, och hur lätta som helst att göra!:)

2009-06-01 @ 10:34:22
URL: http://melanieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0