Mysdag

Hej,

Härlig hel lördag... med sällskap av syster, sambon & charmtrollet :)
De ramla in på förmiddagen typ... vi tog en IKEA tur & inhandla nödvändiga prylar..biltema en sväng...  handla lite käk på willys.. sen va klockan helt plötsligt efter 14 redan... shit!
Så jag ställde mej i köket...slängde ihop en pasta bolongnes med färsk grov baugette med en ostskiva till middag....de var uppskattat....
Under denna tid fixa syrrans sambo mina svarta gardiner rull *fniss* samt gardin fästen.....   sen så tvätta jag fönstren som inte blitt tvättade på EVIGHETER....men vad är vitsen med å tvätta hela tiden när man bor på bottenplan & de e massa avgaser & dret??
Sen satt vi upp nya gardiner & möblera om.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad fint det blev :)!

imorn ska ja ta en promenad & så läsa lite igen tror ja.. kanske lägga mig på holmen å njuta av sol & bok?
Vad gör du i helgen?

hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0