..Män som hatar kvinnor..

Så var de fredag... å idag har jag simmat mina 50 längder.. härligt de där!
Jag fattar inte rikigt varför jag inte kommit på idén å simma tidigare som träning? Det är ju inte alls lika påfrestande på knän & rygg som när jag löper på bandet (vilket ja ibland iofs kan sakna)... eller som att styrketräna överlag... det är ju lätt å träna fel så man får ont lixom.. belasta fel & allt sånt trams....
Så simning har jag kommit på är en mkt givande typ av träning för mig! :)

Sen har jag äntligen satt mig till ro & läst ut min bok "Män som hatar kvinnor"!!
Det var en mycket bra bok som jag kan rekommendera till er som läser :)...
Så har de även bokats biobiljetter till torsdag , då filmen ska avverkas! :)

Bok nummer 2 kommer jag nog hinna börja på i helgen om jag inte hittar på ngt skoj att göra.. men de är typiskt hålla sig inne väder å typ bara vara.....kika film/tv/  eller som sagt läsa....
Ska bli spännande att läsa bok nummer 2 eftersom jag hört att den ska vara den bästa av alla 3...
Är det nån som läst alla 3 å tycker så tro? eller andra kommentarer?

Spikmattan tror jag faktiskt hjälper mot mina ryggproblem.. nu har jag bara haft den i dryga 1v, men ja har använt den flitit & tillåmed somnat på den... haha.. Men det finns de fler som gjort ;)...

Jag har även fått en Ullareds tur inbokad med 2 väninnor... GUD så trevligt!!

Vad har ni för helg planer gott folk? Ge mig lite inspiration OM jag inte fastnar i bokens värld ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

2009-05-08 @ 19:50:37
URL: http://wwwhellstroma.blogg.se/
Postat av: Linda

Va hundan, tryckte på fel knapp så det gick iväg en tom kommentar... Det ska la bli fint väder i helgen, så då vill du la inte sitta inne iaf och läsa, kan lägga dig ute istället ;) De på jobbet sa iaf att det skulle bli strålande sol :-P Hoppas de har rätt... Spikmattan var helt ok att sova på :-P Må komma nån mer dag och ta en lur ;-)

2009-05-08 @ 19:54:10
URL: http://wwwhellstroma.blogg.se/
Postat av: melanie

hade gärna stanna kvar istället för att komma hem till denna kylan, haha:) det var riktigt varmt där nu, låg väl runt 25 ungefär i skuggan:)

2009-05-09 @ 19:30:00
URL: http://melanieee.blogg.see.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det går väl bra. Men jag trivs inte alls. Annars hade jag ju inte sökt andra jobb. ;)

2009-05-11 @ 13:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0