I Närke en tur...

Hej,

Sitter hemma hos mamma & pappa & väntar på att de ska sluta regna :/... de har vart kanonväder hela helgen & jag har blitt brun :)!!  Trevligt.. men tyvärr lär de ju försvinna om detta väder ska hålla i sig??

På vårruset kände jag igen hela 7st utav ca 7000..haha...  sen missa man ju säkert en hel  drös med folk.. för försöka syna den där klumpen med människor blev ju resultat YR! 
Både jag & Linda tyckte att den parkerade bilen brevid oss rörde sig..hehe... läskigt. De kan ju inte vara nyttigt & kolla på en sådan ström med folk...haha... Vi båda blev lite vimmelkantiga!

Torsdagen var jag på Bio - Män som hatar kvinnor.
Filmen var bra, men boken mkt bättre....
De hade gjort om /kastat om i filmen, tagit bort vissa karaktärer, lagt till karakärer, olika slut mm...  jag hade helt klart för höga förväntningar på filmen.. men men..
Del 2 & 3 av böckerna som ska bli film kommer i höst/vinter... å jag kommer garanterat se dom oxå... men då har jag inte läst böckerna så tätt inpå & minns inte allt i minsta detalj ;)...

I fredags åkte jag hem hit... firade min namnstag med kladdkaka & glass i trädgården med mor.... sen la vi oss i varsin solstol å njöt :)...
Kvällen skulle ja vara barnvakt med blev istället satt i arbete ... de skulle planteras häck hos syrran m familj.. så jag fick fint lassa jord i skottkärra & tömma runt hela trädgårdens ytterkanten - den mot gatan lixom... vilken var säkert 20m... de var varmt, tungt & inte alltför skoj... MEN snäll som man är så hjälpte man till eftersom knodden var å lekte med grannen ist för mej :/... hehe.
Som tack fick jag en pizza så de var okej :D!

Lördagen städa & tvättade jag bilen, greja lite här hemma... kvällen fick vi tacos hos syrran & efter de åkte jag till Laxå på Eurovision kväll :). 
Å jag tyckte att Norges låt var bra... det var väl ca 10 bra låtar utav 25!!  
Kanske man ska åka till eurovision nästa år då ;P....




Gårdagen var ganska lugn.. kom hem från Laxå runt 13... läste lite i min kära bok... grillade med familjen på kvällen... passade på att ha en ganska lugn dag :)...

Imorn blir det Ullared :).... ska åka strax efter 5... de ska bli hur kul som helst & min lista blir bara längre & längre :P...
Onsdag åker jag hem igen...   ska jobba kristihimmelfärds så..

Nu ska ja åka till mormor :)...

Hejdå..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låten kanske var bra. Men han sjöng inte bra. :) Island kunde ha fått vunnit istället. Den va bra :)

2009-05-18 @ 12:06:29
URL: http://sandrutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0