BRA kombination :P

Ja, nu när det är sol & härligt ute är det ju SÅ mycket trevligare att flytta ut sin träning... eller hur?!
Jag har ju alltid vart tjejen som går på gym & tränar styrka/kondition..... men nu är jag lite less på de..

Så jag har en ny tränings period ,vilken består av:

simmning
långpromenader
cykleturer

Simningen har jag ju redan sagt är en mkt skönt & bra träning just för mig...
Promenader har jag ju alltid gillat & gå..:). Det är lixom skönt & ta sig ett varv antingen i sällskap eller med musik i öronen...eller varför inte bara gå en sväng & lyssna på allt omkring en... gå å fundera lite.. passa på å njuta av naturen :).
Sen dessa cykelturer.. :). När man väl sätter sig på hojjen vet man aldrig riktigt vart det bär av ;).. Men det är ju himla trevligt & man får ju se så mycket!

Idag är det Vårruset 2009 minsann.. det hade jag dålig koll på, men jag ska väl försöka å masa mig ut sen å kika lite.. jag vet ju några som är med... å de ville väl ha lite "hejjar" stöd ;).

Nu ska greja lite :)

ADIOS


 


Kommentarer
Postat av: melanie

håller med! är det fint väder ute så är det segt att gå in och träna. Här är det cykling, promenader och löpning som gäller nu igen, när vädret är skönt:) blir fortfarande pass på friskis, men det är skönare och roligare att vara ute såklart:)

2009-05-13 @ 18:00:15
URL: http://melanieee.blogg.see.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0