Utmaning


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
..Skuggorna som ibland liknade människor.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En stor soffkudde

3. Vad såg du senast på TV?
Nyhetsmorgon

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
15.40

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
De som rör sig ute på gatan..

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Jag var ut på en långpromenad runt 12

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Nån usel film..

8. Vad har du på dig?
Svart mysbyxa, lila tunika, u-kläder, strumpor :)

9. Drömde du något inatt?
..inte vad jag minns

10. När skrattade du senast?
Förut i telefon

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Inte spec mkt..

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
nope

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
okej..

14. Vilken var den senaste Biofilmen du såg?
Mamma Mia

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
En lägenhet, en resa, ett hus i typ Asien, betala av mitt studielån mm

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
öh..

17. George Bush?
eh.. haha

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Ja, de vet jag inte .. sen är de väl en sak man kommer överens om med sin partner?

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
oja

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen - känn dig som hemma :o)

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Melanie, Linda, Sandra & Carro

Kommentarer
Postat av: CARRIE

nu har ja svarat på dessa fårgor i min blogg ;)

2009-03-18 @ 11:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0