Svårövertalad - Aldrig!

Jag är inte den som brukar vara svårövertalad :)...
...å jag hade ju stans dilemma i fredags angående fest eller inte fest... Men såklart blev de en utgång på Ankan & jag hade jätte trevligt!
Jag var ganska så rejält inställd på att jag skulle stanna hemma med Lets Dance & en påse godis... hehe.. men så ringde luren & vips så var jag på förfest :P... så kan de gå.

Däriemot var lördagen lugn & Melodifestival med godis istället... vilken även denna gång var katastrofal - pinsamt Sverige!

Lördag förmiddag var jag i skaplig form trots utgången, så jag klädde mig & gick en lång promenad i solskenet. Helt UNDERBART var det!! Jag var säkert ute i 1,5-2 timmar!!
Sen kunde jag med gott samvete slappa resten av dagen ;)...

Idag har jag som vanligt vart uppe med tuppen... å så kollade jag på reprisen utav Lets Dance... å tacka fasen för att Carl Jan åkte ut!!
Nu är de bara Elisabeth som ska ut... sen är de ju alla fall någorlunda tävling på samma nivå!!
Men jag hejar & hoppas på Laila & Morgan i final!! 

Imorn ska jag gå & träffa min handledare på AMS.. de ska bli spännande, jag har ju aldrig träffat henne..bara språkats i telefon & via mail!
För en gång skull har jag en BRA handledare som faktiskt är förstående! *tackar*
Sen ska ja även till Optikern imorn & kolla min syn igen , samt testa linser! Min syn är sjukt konstigt & ändras lite hur den känner för verkar de som...  ena dagen kan ja se hur bra som helst (typ)...å nästa får jag anstränga mej som tusan & får världens migrän :(.. 
Så jag tyckte de var på tiden & kolla upp de hela igen!!
 
NU ska ja se på OTH, sen Gossip girl!

Hoppas helgen vart bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0