LöRdAg

Hej hopp,

Denna vecka har det vart mycket träning & många optiker besök...  

Jag blir så LESS på mina ögon...  men men..  ännu ett expriment pågår & linserna funkar okej!
Igår fick ja droppar i ögonen som gjorde att pupillerna blev JÄTTE STORA... haha..  de såg ut som jag var hög... hehe.. men så var inte fallet...
Allt var iofs väldigt dimmigt... jag såg bra på långt håll på höger öga, men inte på vänster...sen om de var mindre än 30cm i sikt.....så var de kört... total dimma! hehe... 
MEN med ett par lånade läsglasögonen & linser i så såg ja även på nära håll...

De sa de på BLIC att de e såhär man ser när man blir gammal....   OJOJ... jag ska då inte bli gammal , för de va en hel pärs med att beöva anpassa sig å ha glasögon på nära håll, men inte på sikt... skit jobbigt ju! haha!
Tur att ja har ett par år kvar tills ålderssynen verkligen drabbar en..

Idag ska ja färga håret... eller A ska hjälpa mig :). Så har ja lovat henne middag på det!
Jag serverar Kyckling Panang med ris & hari couverts..

Sen ikväll kanske de blir en tur till Koriander.. OM mina pupiller vill minska en aning till...  för går ja ut nu å vakten kollar på mig - så känns de ganska kört... haha.
Fast iofs kanske man får gå in på krogen när man ser hög ut?? nån som vet? *skrattar*

Nu ska ja fixa sista biten på maten!

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0