Lins less..

... för jag ser fortsatt inte normalt i linserna!
Överväger faktiskt att skita i å skaffa linser & ha mina glajjer vid behov istället! Men ja ska försöka en vecka till & se vad som sker.. ska tillbax till optikern om en vecka å se hur ögonen funkar ..igen.

Idag har jag tränat i nästan 2 timmar *duktig tjej*.
...körde 10min crosstrainer, 100 rodd tag, 10 min cykel, 15min löpning...+ lite styrka på det (mage, ben, rygg, armar)  :)! Känns BRA :0)!!
Middagen blev pasta gratäng med kassler jag hittade i frysen.. hehe..  Man blir ju så sjukt hungrig när man tränar hårt :P. Då e de bra att göra som jag ofta gör & lagar större portioner av maten & sen frysen in den!

Jag hamna på Koriander i lördags & de gick bra med mina stora pupiller ..haha. Jag var lite skeptisk, men de sa inget! De var bara att knata in lixom :). Trevlig afton :P!

Blev nöjd med 2 av valen i melodifestivalen .... sara dawn finer & caroline af ugglas....   hon som vann de internationella valet låten var väl inte mkt att hänga i granen??

NU ska ja se en film :)!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0