Jag är..

Jag är en Sofia
Jag gillar choklad  & glass :)
Jag äter inte riktigt som jag ska..haha
Jag säger ja oftare än Nej
Jag ger mig sällan in i dumma diskutioner

Jag är duktig på att laga mat!
Jag stör mig på vissa människor
Jag läser tidningar & numera böcker
Jag är vackrast när jag mår bra
Jag skrattar ofta & ganska mycket :D
Jag är en typisk stövlar & klänning tjej ;)
Jag har aldrig vart förlovad eller gift
Jag är lycklig när andra är lyckliga omkring mig
Jag trivs inte alltid med mig själv..
Jag är dålig på att hålla vikten..haha
Jag är rädd för väldigt mycket
Jag älskar mina vänner & min familj
Jag uppskattar ofta det lilla

Jag tror på på mig själv


Kommentarer
Postat av: carrie

lång historia kort om katterna. hon som äger dom lämnade sin idiot till karl å bad honom se efter katterna medans hon skaffade ny bostad. detta resulterade i att han sparkade ut dessa vana inne katter i de vilda å drog te polen. så utan hennes vetskap levde katterna ute i 3 månader innan han erkände vad han hade gjort.. så nu ska dom va hos mig tills hon hittat ny bostad. va meningen att dom skulle va hos s men hon tyckte ja skulle ha dom efter de ja gick igenom med tessie. and I love them :D.. har blivit tillfrågad om å kanske behålla hanen den största på bilden :) men ja har inte bestämt mig ännu :) kramis

2009-03-07 @ 11:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0