Fri vecka

Japp... ledig hela veckan lång... 
Börjar på måndag igen & kör hela långa veckan för J som ska åka en tur till teneriffa! Lite avis.. men men..ja får ta en resa en annan gång & ja föredrar å åka när de är mörkt & trist här hemma... 
Nu är de ju typ VÅR :). Å då vill ja vara här å njuta av de första strålarna :)!

Denna vecka ska ja ta igen all min träning som ja inte hann med förra veckan ;)... så igår körde ja 1h på gymmet & var ut på 2 st promenader x1h.
De kändes lite i benen idag... så ja va inte alls pepp å träna imorse inte :(.
Sen tänkte jag gå en tur idag, men valde att vila & så tar vi de imorn istället!

Helgen har jag jobbat, men även haft lite schlager förfest... A & A-S var här &  förfesta lite med mig till melodifestival finalen.. de var trevligt.
Jag drack dock bara 2 öl eftersom jag inte var med ut, jag jobbade ju söndag morgon... 

Jag tror att La voix har ganska bra chans att ta sig nånstans i årets Eurovision...  de kan ju knappast gå så illa som de gjort de sista åren?!
Jag hade gärna sett "Snälla,Snälla" i finalen... men hon kom ju 2.a alla fall.
Jag gilla den låten - men jag har lite svårt för själva Caroline af Ugglas... Men ATT KUNNA sjunga med SÅN känsla... de är inte ofta man får se de! De var nog därför de gick så bra som de gjorde :)!!

Nu är de bara att vänta på Eurovision & så får vi hålla tummarna för att Sverige INTE ska behöva kvala igen!!

Ikväll är de Greys ...wiie... de är ju så bra!
De är lite konstigt att man kan fastna så i en serie.. hehe... man måste ju bara följa & se vad som händer med alla individer :D!
*Spännande Spännade*
Detta är väl den enda serien som INTE har spårat ut totalt...!!
Kolla lixom på ex DH.. de är inte alls lika bra som förr...  tror att de börjar bli tomt på bra ideér i vissa serier...  så varför inte avsluta dom när de ligger på topp?
(de där trodde ja aldrig jag skulle säga om DH)  *skrattar*

NU blir de kvällsmat!


Kommentarer
Postat av: melanie

va skönt att vara långledig, det tackar man ju aldrig nej till!



Och jag håller med, alla bra serier spårar ur..så himla tråkigt!

2009-03-20 @ 09:40:24
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: melanie

på vissa ställen är det mkt snö & is kvar, men den långa rundan är helt ok att gå på, där har allting smält så det är inga bekymmer;)

2009-03-20 @ 19:10:07
URL: http://melanieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0