Bad day :(

Hej,

Så var de lördag & idag kan jag inte påstå att jag haft en speciellt bra dag.. man har ju sånna här dagar emellanåt DÅ ALLT KÄNNS SKIT. *hmr*
Dagen börja med att jag vakna med stans huvudvärk - vilken fortsatt inte än gått över ...å klockan är nu 19.00!!
Jag har tagit alvedonx2 + haft glasögon hela dagen.. men INGET verkar hjälpa! :(
Sen skulle jag tvätta & med mina vanliga tur så funka inte ena maskinen & inte heller tumlaren...  VA FAN!
Så nu finns de massa blöt tvätt i hela min lya... :/.

Ikväll är de melodifestival final..  jag minns inte riktigt vilka som ens gått till denna final... hm... men hoppas att de blir något intressant alla fall...
Anna & Annsofie kommer sen & ska kika.. Inte för att jag är upplagd för sällskap.. men de är ju lördag & finalen & lite sällskap vore ju nice i helgen :).
Gårdagen var ja skapligt trött efter en lång dag på jobbet samt mathandling... skulle ha tränat men hade 0 ork.... så ja kom hem och ringde hem eftersom päronen har vart i Egypten 1 vecka å kom hem igår...   mamma tjata på en massa å vad ja förstod var de mkt nöjda... sen kolla ja på Lets dance lite halvt å somna fina i soffan...

Ska Gratulera min kära vän till lillkillen som kom till världen i torsdags! Han ville visst ut då ist för fredagen den 13.. det var nog ett smart drag av lille ......  !
STORT GRATTIS & skönt att höra att allt gick bra!
Jag kommer å hälsar på så fort jag kan! :o)

Imorn ska jag jobba 11timmars... inget större lust... men pengar är pengar!

Just nu skulle jag nog kunna döda för att få en solresa...  jag är SÅ less på detta väder... ena dagen e de snö, sen regn, sen sol, sen svinkallt ..... blä.
Enligt rykten ska de bli kanon väder på måndag! Å förvånansvärt så jobbar jag såklart... jaja.. 

vad gör ni i helgen?  schlager på menyn?

Kommentarer
Postat av: melanie

här är det enbart jobb hela helgen, fredag-tisdag morgon..kollade lite på schlagern iaf:) javisst är det tråkigt väder nu, men idag var det ju fint. Men jag längtar ihjäl mig efter mallis nu haha;)

2009-03-15 @ 18:13:44
URL: http://melanieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0