Talang - svar JA

Jag har väl inte följt Talang 2009 sådär jätte mycket...
MEN ja har kikat lite grann & konstaterade fort att detta var en redig Talang !!

Snacka om skicklig kille - Man sitter ju verkligen som en stort frågetecken & fattar inte alls hur han gör?!
Jag hade gärna gått & kollat på en show om han nu sätter upp en :)...
GRATTIS till Charlie Caper Talang 2009.


        bild11variant.jpg

Sen fanns ju även flera talanger helt klart ... bla. 
Pianokillen
Dansaren Akira
Brynolf & Ljung

Men jag hejade & hoppades från första synen utav Charlie Caper att han skulle vinna :)!!


Kommentarer
Postat av: Linda

HELT rätt vinnare.. Kolla på nätet på nummret, om och om igen, fattar ingenting... Otroligt duktig... :-D

2009-06-14 @ 18:53:14
Postat av: melanie

dessa kakor ligger i min nyköpta kakburk och ska inte ges bort till någon denna gången :-)



Ja den andra bloggen ska stängas ner, när jag sparat inläggen. Tills dess är det lösen på den, men jag skriver inte i den längre. Det är bara denna som jag är aktiv på.

2009-06-16 @ 11:48:23
URL: http://matochmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0