Sysselsatt dam!

Hej alla Glada :)

Jaha.. så var de helg igen..  Jag undrar verkligen vart den sista månaden har tagit vägen?
På måndag kl 8 börjar jag jobba & har 10veckor framför mig... De känns väl lite sissodär... men samtidigt skönt att ha något att sysselsätta sig med en tid framöver :).
Iofs har jag väl sysselsatt mig ganska flitigt sista månaden ändå via Närke turer, fester, "fix i lyan" , shopping, massa besök, sol & bad, läsning, slösurfing, simning, promenader, ullared mm.

Imorn är det då den omtalade Nationaldagen 6 Juni!
Vilken har blivit en röd dag i detta land & så tog vi bort annandag Pingst... var inte de onödigt?
Jag har ju ingen glädje utav att ha en röd Nationaldag i min bransch alla fall... Dessutom klassas den bara som helg & INTE storhelg som annandag Pingst var... så kort & gott Förlorar man på det :(!!
Å vi kommer ALDRIG NÅNSIN fira 6 juni så som de firas 17mai !! Fattar folk inte det?!
Så jag anser bara att detta var ett onödigt byte.....

Idag har jag & L vart till Ö&B en tur... alltid skojigt!
Inhandla lite nödvändigt ont - lixom fylla på burkar i skåpet *haha*

Nu måste då min mat vara klar!! *hungrig*

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: melanie

nää inte i min bransch heller;) röd dag imorgon, men och man jobbar, man inget mer ob får man ju ändå..



grattis till jobb, måste kännas skönt!

2009-06-05 @ 22:29:32
URL: http://matochmuffins.blogg.se/
Postat av: LInda

Helt onödigt!!! Och VAD firar vi egentligen?? INGET... Fjanteri...

2009-06-06 @ 14:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0