orm varning :/

jag har orm skräck så det heter duga.. det vet nog de flesta...
Å tamefasen när jag & Linda skulle gå å käka pizza å ta en kall öl på de så kommer det en jäkla orm , troligen huggormsbebis , ringlandes på MIN innergård!!
Jäklar vad skraj jag blev... å det är ju sjukt giftiga de där små rackarna!!
Nu vågar jag knappt gå utanför dörren här kan jag säga... usch & fy!

Förövrigt har jag haft en av de bästa lediga veckorna på länge!!
Massa trevliga utflykter, picknickar, sol, bad, fest/utgång, shopping & mycket mera!
Underbara sommar säger jag bara!!

På måndag är de jobb igen på tapeten :/... hade gärna vart ledig en vecka till eftersom vädret skall fortsätta på samma vis!
Men jag är ju ledig ons & tors å de skulle ju bli runt 30-32grader då... så då får ja allt sola & bada igen :).
sen är de ju Rix fm här i stan på onsdag... dock inga höjdar artister.. men alltid mkt folk & en kul grej... ska försöka ta mej dit å kika OM nån e ledig å vill hänga på :)..

Nu fick ja förfrågan å gå till ankdammen å va social med vänner.. vet ej om ja har ork dock... ska fundera lite på de...

Ha de gott i värmen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vill nog gå på rixfm. ja har ju semester nu :D

2009-06-28 @ 23:19:56
Postat av: carrie

japp de va ja :)

2009-06-29 @ 23:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0