Miss Husmor?

Goddag alla vänner ,

Idag är jag husmor & bakar:).

Jag har bakat:
* Frallor
* Dumle muffins
* muffins med choklad (lysmelk samt mörk blockchoklad) i
* snickers

Sen skulle jag behöva städa av en aning & tvätta..  Men nu får jag kaffebesök istället :)...
Så går det när man bakar massa godsaker ;)...

Helgen är ja bjuden på middag ..kalas.
Undra vad som serveras? :P

Ska väl försöka springa ett varv på stan /bergvik imorn... OM ja har lust & ork.. måste som sagt ta tag i lyan oxå..
Det är konstigt vad begränsad ens tid blir så fort man börjar jobba heltid ?!

Nu är frallorna klara :)... å kaffet måste laddas :D

Bye


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sony Ericsson T707

2009-06-12 @ 16:54:34
URL: http://sandrutts.blogg.se/
Postat av: melanie

bra att man kan komma med inspiration! :) Yes, bakar bröd också, här bakas allting:)

2009-06-13 @ 13:21:39
URL: http://matochmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0