Jofes Fritzl

Detta minns vi?

"Josef Fritzl skapade ett fängelse i källaren på Ybbstrasse 40 där han höll sin dotter fången i 24 år och våldtog henne över 3000 gånger. En enig jury bestämde i dag att döma honom till lagens hårdaste straff - livstids fängelse för bland annat mord på hans barn tillika barnbarn. "

Hur kan man göra en sån här sak egentligen? En mycket sjuk människa de där...!

Igår på P3 kom detta på tal & de skämta om det?! Är detta verkligen en sak & skämta om?

De var nånting om dessa 3 saker skulle inte sägas i hans hus...
1. Nä, nu barn måste ni gå ut & leka lite i friska luften...
2. Morfar är bättre än dej pappa
3. Här blir inga barn gjorda - eller ?!

Måste säga att jag tycker de är väldigt fel att skämta om sånt här... iofs hände detta i Tyskland & inte här.. Men det är fortsatt fel att skämta om en sån allvarlig & sjuk grej... eller ?!


Kommentarer
Postat av: melanie

jag är nog mer sån att jag tycker man kan skämta om allting, om det är på rätt sätt. Men självklart finns det gränser också, vissa saker är ju så tragiska att det inte finns någon humor i det. å andra sidan kanske man behöver kunna skämta om allting, vad vet jag?

2009-06-14 @ 16:23:46
URL: http://matochmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0